Garantisi Biten Ürünleri Iskartaya Çıkarmayın !


                Şimdilerde insanlar bir beyaz eşya alırken normal mağazaları pek tercih etmiyorlar. Genellikle teknolojik bir ürün ya da beyaz eşya gibi pahalı ürünler alınırken, fiyatı daha pahalı olsa bile Teknosa, Gold, MediaMarkt gibi büyük teknoloji mağazaları tercih ediliyor. Bunun en büyük nedeni ürünün arıza çıkartması durumunda servis işinde sorun çıkmaması. Bu yüzden insanlar kendilerini büyük mağazalara emanet ediyorlar. Hatta bu mağazalar ek para alarak ürünün mevcut garanti süresi üzerine 2-3 hatta 5 yıl daha kendileri garanti veriyorlar. Peki evindeki ürünün garanti süresi bitenler ne yapacak ?
                Ömür boyu garantisi olan ürünlerin sayısı oldukça azdır. Bu yüzden de özel servisler her zaman kullanıcıların ihtiyacıdır. Garantisi biten ürünlerin tamiratını yapmak için tercih edilen servisler genellikle bir marka üzerine odaklanan ve o markanın her türlü tamiratını yapabilen, tecrübeli personele sahip merkezlerdir.

                İstanbul un her semtinde bu tür özel servislere ulaşmak mümkündür. Örneğin; Arçelik marka beyaz eşyalar kullanan ve ürünleri arızalanan kişilerin işi oldukça kolaydır. Çünkü 1955 yılından beri faaliyet gösteren bu markanın çok fazla servis ağı bulunmaktadır. İnsanların tek yapmaları gereken şey, böyle durumlarda yaşadıkları semte göre internetteki arama motorlarında “Göztepe Arçelik servisi, Hasanpaşa Arçelik servisi ya da Haydarpaşa Arçelik servisi” gibi aramalar yapmak, karşılarına çıkan internet sitelerindeki telefondan servise ulaşarak onlara arızayı bildirmek ve kaliteden ödün vermeden yapılan hizmetin evinize ulaşmasını beklemek. İşte garantisi biten ürünlerinizi hemen ıskartaya çıkartmamak için size güzel bir neden... Hemen arayın Kadıköy Arçelik Servisi.

Yorum GönderNormal Yorum

emo-but-icon

Google Reklamları

Son Yayın

Reklam

Tavsiye Bağlantılar
Lokmacı

Popüler Yayınlar

item